Mercatus söker resande servicetekniker

Vi söker resande servicetekniker

Är du eller någon du känner tekniskt intresserad och är en problemlösare, kanske tjänsten som resande servicetekniker hos Mercatus verkar intressant!

I rollen som servicetekniker ingår du i vårt serviceteam och utför främst underhåll, reparation och service samt installation av våra olika typer av anläggningar och system. Arbetet utförs till största del självständigt på plats hos kund, efter gedigen upplärning internt och alltid med en backup från kontoret i Vimmerby. Problemlösning är en stor del av din vardag och varje dag bjuder på nya utmaningar och möten.

Läs mer om vårt företag och vad vi jobbar med på vår hemsida www.mercatus.se

För frågor gällande tjänsten kan du ringa till avdelningschef Patrick Hörmann på tel. 0492 171 24 och ansökan skickar du via mejl till: patrick.h@mercatus.se

Läs hela annonsen här: Platsannons servicetekniker