Hyfra på besök

Hyfra på besök

Under veckan har vi haft besök av Hyfra GmbH, en av Tysklands största tillverkare av kylare. Vi har tillsammans med Hyfra genomfört en idrifttagning av en större kylanläggning hos en stor fordonstillverkare. Hyfra har också vidareutbildat oss gällande deras produkter för att stärka vårt samarbete ytterligare.

Mercatus och Hyfra passar bra ihop med vårt genomsamma fokus på kvalitetslösningar och god service och support.

Psss… Du vet väl om att en cirkulerad/syrerik och kyld emulsion skapar bra förutsättningar för en bakteriefri och funktionell skärvätska?

Vill du veta mer om högpresterande luft- och vattenkylda kylare för din kylvätska, som finns för både tankinstallation och fristående system? Välkommen att kontakta oss!

HYFRA är en av de mest erfarna leverantörerna av pålitlig och högkvalitativ processkylning.