Vår populära oljeavskiljare OAS2

Populära Oljeavskiljaren OAS2

Att läckoljor är ett vanligt problem hos många verkstadsföretag är känt. Det finns en mängd olika produkter på marknaden som på olika sätt kan hjälpa till att hantera och fånga upp läckoljorna, men med blandade resultat..

I de fall då läckoljan skiktar sig och lägger sig på ytan kan man använda någon form av oljeskimmer. Vi har genom åren stött på en mängd olika typer och har valt att sälja en variant av "sugskimmer", med en suglans som automatiskt reglerar efter ytan och avlägsnar läckoljan på ett pålitligt och effektivt sätt. Hur produkten fungerar kan du se i filmen nedan.

Oljeavskiljaren OAS2 har blivit väldigt populär och uppskattad av våra kunder, och vi levererar löpande till nya kunder runt om i Skandinavien.

Om du har problem med läckoljor och är intresserad hur vi kan hjälpa dig är du välkommen att kontakt oss.
Vi har oljeavskiljaren OAS2 tillgänglig för testkörning om det önskas.

För mer information, kontakta Olle Ekman.
Mail: olle.e@mercatus.se