Sammanfattning från EMO-mässan i Hannover

Sammanfattning från EMO-mässan i Hannover

För ett par veckor sedan fanns Mercatus på plats några dagar på EMO-mässan, som är en av världens största mässor för den bearbetande industrin. Flera av Mercatus leverantörer ställde ut, vilket gav bra tillfälle att träffa dem och diskutera pågående projekt och förfrågningar.

Knoll ställde sedvanligt ut i en stor monter och passade där på att visa upp några av sina senaste lanseringar och samarbeten. Till Knolls monter kom många av våra befintliga kunder från Norden på besök, då det gavs bra möjlighet för oss att diskutera projekt om vad som ligger i närtid och framtid.

Vi kunde även passa på att förena nytta med nöje och spana in en Formel 1 bil.