Vi har möjligheten att leverera transportörer helt efter dina krav och önskemål.

Transportörer från KNOLL

Mercatus och Knoll hjälper dig om du behöver hjälp med en helt ny transportör eller ersätta en befintlig.

Tack vare Mercatus erfarenhet och Knolls storlek och samarbete med många maskintillverkare har vi möjlighet att leverera standardtransportörer till många olika maskiner. Vi har också möjligheten att helt kundanpassa transportörerna helt efter dina önskemål och krav.

Vill du veta mer om de olika typer av transportörer vi kan leverera kan du läsa mer på vår hemsida eller kontakta oss via mail eller telefon.

Det finns också möjlighet att skicka in en kostnadsfri offertförfrågan direkt via hemsidan, eller via länken här.