Micasa söker tio hushåll för miljöprojekt

Micasa söker tio hushåll för miljöprojekt

Var med i miljöprojektet som ska bidra till att få ned energi- och vattenkonsumtionen.

Micasa Fastigheter deltar i ett miljöprojekt tillsammans med Global Playground Stockholm. Projektets mål är att få ned energi- och vattenkonsumtionen. Resultatet jämförs med andra EU-länder. Du har nu möjlighet att vara med i miljöprojektet. Deltagandet innebär att fylla i två korta enkäter, medverka vid 6-8 utbildningsträffar, och genom oss (Micasa Fastigheter) dela med dig av din elkonsumtion. Projektet startar i oktober och pågår en månad. Om du vill medverka, kommer du som ersättning för din tid få ett energisparande hushållspaket för ditt hem.
Du kan anmäla intresse till Cecilia Hogell, 08-508 360 38, cecilia.hogell@micasa.se