Ladda ner obegränsat med musik under ett helt år

Tjänsten Comes With Music är kopplad till ett antal specifika mobilmodeller och kan inte köpas separat. De som har tjänsten kan både ladda ner musiken direkt till mobilen och till en PC. All musik som laddas ner kan sparas både i mobilen och i datorn och det är enkelt för användaren att organisera sitt musikbibliotek, skapa egna spellistor och njuta av favoritmusiken - var som helst, när som helst.

Sverige blir det första landet i Norden, och ett av de första i världen, som får tillgång till Comes With Music. Comes With Music kommer från den 3 april att erbjudas tillsammans med nya Nokia 5800 och Nokia N85.

Bland de skivbolag som står bakom satsningen kan nämnas Universal Music, Sony BMG, EMI Music, Warner Music, Playground Music, Bonnier Amigo Music, X5 Music, Razzia Records och aggregatorer som Phonofile, the Orchard, Ioda samt det svenska bolaget Klicktrack som har över 650 oberoende skivbolag i sin katalog. För skivbolagen innebär Comes With Music en helt ny möjlighet för deras artister att nå ut med sin musik till både gamla och nya fans.

• blogg

Rebecka Bjelfvenstam Keeling

Presskontakt Communications Manager Productivity, Education, CSR, Startups, Cloud Presstjänst: 08-410 455 56

Johanna Snickars