Summer tapeter SUM205

Karaktäristiska mönster - Midbec Tapeter lanserar kollektionen Summer

Unika mönster i varma och somriga nyanser får ditt hem att kännas välkomnande.

Oavsett tid på året så ger kollektionen Summer dig värmen från mångas favoritsäsong, sommaren. För att framkalla den varma, fridfulla känslan av en sommardag vänder vi oss till den indiska kulturen för inspiration. Med riklig textildesign, miniatyrlandskap, vacker natur och arkitektoniska underverk sprider de indiska influenserna trivsel. Med allt från blommiga mönster och naturinslag till förtjusande geometri, förtrollar kollektionen väggarna i ditt hem.

Tapetpassion sedan 1974

Vi älskar känslan som tapet ger! Rum blir till hem, vardag blir till lyx och hela skillnaden ligger i detaljerna. På Midbec förstår vi värdet av att tidigt uppsöka nya trender och att våga satsa på nya mönster och färger. Vår grundtanke är kvalitet, oavsett om vi designar själva eller importerar från världsledande varumärken. För vi vet att när trender skiftar så består alltid skickligt hantverk och passion.

Det är så vi ger dig tapeten din vägg vill ha!