Tapetkollektionen Kid's World - 3007343

Midbec Tapeter lanserar kollektionen Kid's World

Tapeter för ett personligt, spännande och roligt barnrum

En tapetkollektion fylld av mönster inspirerade från himmel till havsbotten. Här kan du låta ditt barn få utforska fridfulla undervattensvärlden, där färgglada fiskar simmar runt bland mjuka koraller och sjöstjärnor som vilar på havets botten. Eller varför inte umgås med de vilda djuren, på deras äventyr genom skogen?

Med Kids’ World kan du skapa en magisk plats där ditt barn kan upptäcka nya spännande äventyr, varje dag. De handmålade motiven utstrålar en känsla av rofylldhet tack vare akvarellens lugna och behagliga pastellnyanser. Med färgglada och fantasifulla motiv, kommer barnrummet att förvandlas till en mysig plats fylld av liv och drömmar.

Från början var affärsplanen att importera tapeter från Europas ledande varumärken. Tiderna förändras och likaså vår idé. Sedan 10 år tillbaka har vi har hittat hem, hem till det egna ritbordet med visionen att svensk design skall pryda våra väggar under många år framöver. Med ett eget designteam och produktion av handritade mönster i olika stilar och uttryck skapar vi mönster som kommit hit för att stanna. Vårt varumärke, design Midbec Tapeter, har redan nu bidragit till det skandinaviska tapetarvet.

Det är så vi ger dig tapeten din vägg vill ha!