Spanar du efter nya kunder?

4 tips till dig som startat upp med Bosch, AD, BDS eller AX - hur ska du få in nya kunder?

Funderar du på hur du ska få in nya kunder utan att spendera skjortan?
4 tips till dig som startat upp med Bosch, AD, BDS, AX eller annat:

• 54% av dina befintliga servicekunder äger fler fordon (än det du servar). Varför inte erbjuda dessa kunder service hos dig? Midman har koll på vilka de är. Med ett par klick skickar du ett sms-erbjudande till dem. Gräv där du står helt enkelt. Dessa kunder har du redan en relation till. Det är deras extra bilar du saknar.

• 30% av de begbilsköpande kunderna kommer inte serva hos dig. Midman har koll på dina sålda bilar och registrerar dem automatiskt så att de kallas till service hos dig löpande. Tjänsten förutsätter att du säljer bilar eller jobbar som lejdverkstad till en bilförsäljning.

• 2-6% av bilägarna i ditt område kommer nappa på ett serviceerbjudande om du skickar direktbrev vår och höst till dem. Välj en smart och smal målgrupp istället för att skjuta med hagelbössan. Vår kompis Roland fixar ditt original på nolltid.
  • Alla bilar över 3 år ska in på besiktning - varför inte välja ut ett par bilmärken du är stark på i ditt närområde och erbjuda dem fri förbesiktning löpande? Midman har data för vilka de är både bland befintliga kunder och potentiella.

Ring Midman på 031-725 34 00 så visar vi hur du kommer igång!