​Reser du och dina kollegor mellanStockholm och Göteborg?

I så fall är tåget perfekt. Vi vill ständigt hitta roliga möjligheter till att länka samman företag i Stockholm och Göteborg, och är därför ett av partnerbolagen till Midnattsloppet i år. Att åka tåg är det perfekta sättet för er att umgås och ladda inför loppet tillsammans. Dessutom erbjuder vi upp till 20% rabatt till alla fantastiska löpare som tar tåget. Vi kommer självklart också att vara med och heja fram er längs med banan hela vägen in i mål.

MTR Express är det moderna tågbolaget som sedan mars 2015 har trafikerat sträckan mellan Stockholm och Göteborg. Under de fyra år som vi har funnits har vi hunnit bli utsedda till Sveriges bästa tågbolag fyra år i rad enligt Svenskt Kvalitetsindex och även varit punktligast på sträckan av alla bolag både 2017 och 2018. Med våra moderna tåg erbjuder vi smarta och smidiga resor för alla, utan att göra avkall på vare sig bekvämlighet, fart eller design.

Reser du och dina kollegor ofta mellan Stockholm och Göteborg? I så fall kan vi tipsa att teckna ett företagsavtal med oss som innebär rabatt från första resan och besparingar för stora och små företag. Kontakta oss gärna via mail på mtrexpress.sales@mtr.se om ni vill veta mer.

Vi ses ombord och längs med banan den 17 och 24 augusti!

Res till Midnattsloppen med upp till 20% rabatt

Boka din biljett med värdebeviskoden MIDNATTSLOPPET19 på mtrexpress.travel för att få upp till 20% rabatt på din resa.
Erbjudandet gäller alla avgångar torsdag-söndag mellan den 15-25 augusti.