Koncentration och omlokaliseringar med sikte på framtiden

Under första kvartalet har vi genomfört några förändringar i Midsona Sverige.

I Stockholm har flyttlasset gått från den gamla adressen på Riddargatan till nya fräscha lokaler på Olof Palmes gata 29 nära Stockholms Central.

Marknadsavdelningen som tidigare var delad och fanns både i Stockholm och i Malmö sitter nu tillsammans på huvudkontoret i Malmö. Säljavdelningen kommer att koncentrerats till Stockholm där de flesta kunderna finns med sina huvudkontor.

Genom dessa förändringar har vi avslutat sammanslagningen av MaxMedica och Friggs.  I samband med detta har Friggs pressrum avslutats och du hittar numera alla nyheter på samma ställe på Mynewsdesk , under Midsona Sverige.