Läskande nyheter från Dalblads

Läskande nyheter från Dalblads

Nu lanserar Dalblads två "Limited Edition" varianter av sina populära SWEBARS. Denna gång är det smakerna Päronglass och Cola som skall läska konsumenterna i vår och sommar. Med lanseringen blir Dalblads första varumärke på marknaden med ett Limited Edition koncept inom proteinbars.

I samband med lansering sker även en aktivering i form av en omröstning där konsumenterna ges chansen att rösta på sin smakfavorit. När folket sagt sitt och valet är avslutat kommer den smak med flest röster att ingå i Dalblads ordinarie sortiment.

Produkterna finns till försäljning från vecka 7 i dagligvaruhandeln, på servicehandel, gym, hälsofackhandel och på E-handeln.

SWEBAR är en proteinbar framtagen för dig som vill ha en smidig och välsmakande proteinkälla, perfekt att intas efter träning. SWEBAR innehåller tre olika proteinkällor som har olika snabbt upptag i kroppen.