Lakrits konsumenternas favorit

Lakrits konsumenternas favorit

Naturdiets Limited Edition kampanj är nu avslutad. Under hela hösten har kunderna fått säga sitt och välja sin favoritbar, mellan smakerna lakrits och tiramisu. Kampen har varit jämn men när kampanjen avslutades vid årsskiftet hade lakritssmaken fått flest röster och avgått med segern.

Naturdiet mealbars, som redan finns i många smaker, innehåller bara 200–220 kcal, men alla vitaminer och mineraler du behöver för en måltid. En mealbar är lätt att ta med sig i farten och fungerar utmärkt som ersättning för enstaka måltider under en dag, eller som ett nyttigare mellanmål.

Naturdiet Mealbar Liquorice finns i butik fr. o. m. vecka 3.