Håll katterna borta från trädgården

Håll katterna borta från trädgården

Med våren börjar traktens katter både göra sig synliga och hörda och är inte alltid välkomna besökare i den egna trädgården. Inte heller hungriga harar som tuggar i sig vårens första, frasiga tulpaner. Katt & Viltfritt från Silverline® Pest Control gardenSystem™, hjälper dig att hålla trädgården fri från ovälkomna djur - utan användning av gifter.

Katt & Viltfritt använder den avancerade ljudteknologin Silverline® A-Frequency™ för att hålla katter och vilt på avstånd. Ett justerbart, ultrafrekvent ljud får djuren att söka sig bort från trädgården eller bilplatsen. Rörelsevakten känner av rörelser upp till 15 meter framför apparaten. Katt & Viltfritt har fyra olika frekvenser anpassade för att täcka såväl katter som större vilt. Bakom valet av frekvenser ligger många års studier av djurens normala beteende.
En produkt i Silverline® Pest Control gardenSystem™.

Silverline® Pest Control gardenSystem® kombinerar effektivitet, funktion och användarvänlighet. Med vår kunskap och mångåriga erfarenhet erbjuder vi dig och din familj flexibiliteten i ett skydd mot skadedjur och insekter, utan användning av gifter eller traditionella dödande fångare. Välj den lösning av vårt bästsäljande system som får ditt hem att verka utan oönskade inkräktare.

Gå till närmaste Silverline återförsäljare, med en demonstration och rådgivning beskriver de hur enkelt och effektivt Silverline® Pest Control gardenSystem® fungerar. Du slipper krångliga och giftiga fällor – istället kan du ansluta, aktivera och så är systemet igång! Personalen hos våra återförsäljare är utbildad i att hjälpa dig att hitta de produkter som uppfyller dina behov och svara på dina frågor.

Miljöcenter i Malmö AB bedriver tillverkning och handel med produkter för hus, hem och trädgård. Vi använder vår samlade kunskap för att tillhandahålla produkter med överlägsen kvalitet, säkerhet och omtanke om miljön till krävande kunder i utvalda segment. Vår produktportfölj innehåller fyra varumärken, Berglund, Silverline, GreenLine och Neudorff.