Klumpar i mjölet eller hål i klädesplagg?

Klumpar i mjölet eller hål i klädesplagg?

GreenLine

Låt Silverline Pest Protect skydda dig och ditt hem från de små skadedjuren som kan ställa till stora problem. Med praktiska limark får du en snabb indikation på om det finns klädesmal MothCatch Sticky C eller livsmedelsmal MothCatch Sticky F.

Klumpar i mjölet eller hål i klädesplagg kan vara ett tecken på att det finns mal i larvstadiet som därmed är svåra att upptäcka. Upptäck skadedjuren med de praktiska limarken från Silverline.
Limarken hängs eller läggs i de utrymmen där de misstänkta problemen finns, i en garderob eller ett skafferi. Om limarken indikerar på att det finns klädes- eller livsmedelsmal i utrymmet krävs åtgärder för bekämpning. Därefter kan ett nytt limark placeras ut för att bekräfta att bekämpningen fungerat.

Med limarket SilverfishCatch ser du om det finns silverfisk i utrymmen som badrum och kök.

Vägglusen har blivit allt vanligare i Sverige. Tydliga tecken på att du har vägglöss hemma är vanligen kliande eksem, spår av lössens spillning och små blodspår på lakanen. BugCatch Sticky B är en limfälla som sätts runt sängbenen. Eventuella vägglöss och andra krypande insekter fastnar i fällans klister. Sanering av vägglöss och kackerlackor kan bara utföras av saneringsföretag, använd gärna BugCatch Sticky B för att indikera om bekämpningen fungerat.