Miljösmart & giftfri bekämpning av möss och råttor!

Miljösmart & giftfri bekämpning av möss och råttor!

Silverlines nya, heltäckande lösning för miljösmart och giftfri bekämpning av möss och råttor består av ett komplett sortiment av elektroniska avskräckare, slagfällor och burar.

Repeller Mouse & Rat är ett komplett system för alla behov där du enkelt kombinerar din egen skyddsnivå. Elektroniska avskräckare för alla typer av behov och utrymmen ger ett flexibelt system. För mindre utrymmen utan el finns till exempel MR50 Battery. För ett fuktigt garage eller på en vind finns IP55-klassade, kraftfulla MR130 DG4 som med ljudteknologin A-Guard kombinerad med elektromagnetisk pulsering effektivt håller skadedjuren borta.

A-Repeller MR50 Battery – en batteridriven avskräckare mot möss och råttor, särskild anpassad för utrymmen utan el som till exempel sommarstugan eller husvagnen.

för möss har en världspatenterad och väl beprövad teknik som innebär att fällan löser ut först när djuret står med båda frambenen framför beteslocket och lyfter det. Slagkraften och precisionen i Hiro gör att musen dör omedelbart. En stabil, säker och effektiv fälla för trygg och giftfri bekämpning.

I Silverlines system för mus- och råttbekämpning finns nu också tippbur och bur för levandefångst samt slagfällor i plast och trä.

Silverline - Produkter med innovativ teknologi för hus, hem och trädgård och med funktioner som gör vardagen lättare. Fokus ligger på funktionell design, hög driftsäkerhet och tydlig miljöprofil genom ett effektivt energiutnyttjande.

Miljöcenter i Malmö AB Vi utvecklar och marknadsför miljösmarta produkter, i ledande varumärken, för ” hem och trädgård” i Europa. Vi tar fram lönsammare egenutvecklade konsumentprodukter och lösningar, för hela värdekedjan, med fokus på våra starka varumärken; BerglundSilverlineGreenLineNeudorff och FamilyMatters.

Miljöcenter jobbar i Europa med Norden som hemmamarknad. Vi har två affärsområden – Butik och Proffs - och är etablerade sedan 1991 i Malmö, Sverige.