Pålitlig 60-åring med modern touch

Pålitlig 60-åring med modern touch

En Stil 88 från Berglund håller vad den lovar, det finns verkligen skäl för att denna klassiker består i den uppsjö av postlådor som finns på marknaden. Utformningen är densamma som på 50-talet, med några mindre justeringar och förbättringar. Många års utveckling har format postlådan som är tillverkad i högförzinkad plåt och med pulverlackering av högsta kvalitet. Lockets tyngd gör att det ligger på plats, samtidigt som den stabila upphängningen underlättar brevbärarens arbete. Konstruktionen tål tuffa tag och håller år efter år i sol och värme såväl som i bitande vind och regn. Stil 88 finns i flera färger samt i aluzinkbehandlad stålplåt.

Vill du ha en personlig touch på din klassiska postlåda, finns dekalset och gravyr att beställa på Berglunds hemsida.

Postlådan, Stil 88 från Berglund finns i din butik, läs mer på www.berglund-sweden.se för att få mer information samt hitta närmaste återförsäljare.
Rekommenderat cirkapris i butik: 459 kr inkl moms

Berglund Sweden ägs sedan 2002 av Miljöcenter. Företaget grundades 1897 och var då ett plåtslageri med säte i Gällstad i Västergötland. Berglund Sweden är bland annat Nordens ledande tillverkare av postlådor och för nu traditionen med hantverk och design in i framtiden med högkvalitativa produkter för utemiljö.