Satsa på en gnagarfri trädgård i sommar

Satsa på en gnagarfri trädgård i sommar

Sorkar och mullvadar blir lätt ett gissel för trädgårdsentusiasten. Rabatter och gräsmattor undermineras av gångsystemet, medan de till synes oförargliga gnagarna kalasar på de flesta av trädgårdens växter. Med den elektroniska avskräckaren Sork- och Mullvadsfritt försvinner problemet – utan påverkan på andra djur.
Silverlines avskräckare sänder ut lågfrekventa vibrationer som stressar de grävande djuren, som snabbt lämnar området. Den knappt halvmeterlånga, batteridrivna staven sticks ner i rabatter, buskage och gräsmattor och skyddar upp till 500 kvadratmeter i lerjord.

Silverlines Sork- och Mullvadsfritt finns i din butik, läs mer på www.miljocenter.se för att få mer information samt hitta närmaste återförsäljare.
Rekommenderat cirkapris i butik: 395 kronor

Silverline är ett varumärke som drivs och marknadsförs av Miljöcenter AB. Produkter med innovativ teknologi för hus, hem och trädgård och med funktioner som gör vardagen lättare. Fokus ligger på funktionell design, hög driftsäkerhet och tydlig miljöprofil genom ett effektivt energiutnyttjande.