Bli controller hos oss!

Bli controller hos oss!

Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete, gillar siffror och samtidigt vill bidra till våra lönsamhetsmål. Är det du? Du kommer bland annat analysera utfall och avvikelser, följa upp kostnader, ta fram underlag för budgetarbete samt bistå med rapporter och analyser. Dessutom ingår projektekonomi.

Som controller är du en problemlösare, strukturerad och har god samarbetsförmåga. För dig som gillar att arbeta självständigt där du får visaa prov på gott omdöme – och älskar excel – då har du hittat rätt.

Totalt är vi cirka 160 medarbetare som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra kärnvärden omtanke, nytänkande och engagemang. Om det är något som passar in på dig – sök (senast 13 december 2019).

Mer information samt möjlighet att söka tjänsten