Två av Mimers medarbetare där en av våra nybyggnationer precis har börjat byggas.

Vi söker en byggprojektledare

Nu söker vi en kunnig projektledare med höga ambitioner, samarbetsförmåga och starkt driv som kan leda byggprojekten och vår interna process från tidiga skeden fram till färdig produktion.

Som projektledare ska du leda byggprojekt från tidig projektering till slutbesiktning, inflyttning och överlämning till förvaltningen. Du leder projekten, arbetar självständigt men samarbetar nära med våra avdelningar inom drift, fastighet, kommunikation och kundcenter.

Du ansvarar för dina projekt från projektering och upphandling till genomförande och uppföljning. Ansvaret gäller både tid, teknik, lagkrav, miljö, energi, ekonomi och kundrelationer.

Gå in på vår karriärsida för att läsa mer om arbetsuppgifter, vad som krävs och hur det är att jobba hos oss. Där skickar du sedan enkelt in din ansökan. Den vill vi ha senast 8 februari.

Sök jobbet som byggprojektledare