MiniFinder Atto Pro: Innovatiivinen GPS-paikannuslaite eläimille

Tiimimme MiniFinderilla esittää ylpeänä viimeisimmän GPS-paikannuslaitteemme eläimille: MiniFinder Atto Pro! Parannetulla tekniikallaan ja uusilla, älykkäillä ominaisuuksillaan Atto Pro on luotettava turvallisuusratkaisu, joka on kehitetty suojaamaan lemmikkejämme. MiniFinder Atto Pro ei ole vain eläimen paras ystävä, vaan tämä näppärä turvaratkaisu vähentää myös eläimen omistajan huolia.

Seuraavan tason eläinpaikannus

MiniFinder Atto Pro koostuu monista merkittävistä ominaisuuksista, jotka pohjautuvat nykyaikaiseen tekniikkaan, turvallisiin ratkaisuihin ja innovatiivisiin toimintoihin. Atto Pron avulla eläin voidaan paikantaa parhaalla mahdollisella tavalla ja tuotteen kätevän muotoilun ansiosta sitä voi käyttää kaikenkokoisilla eläimillä.

MiniFinder Atto Pron ominaisuuksiin kuuluu parannettu GPS- ja GSM-vastaanotto, joka mahdollistaa tehokkaamman paikantamisen paremmalla tarkkuudella. Enää ei ole ongelma, jos eläin liikkuu alueella, jossa on heikko matkapuhelinverkon kuuluvuus - Atto Pro on luotu toimimaan kaikkialla.

Atto vai Atto Pro?

Atto Pron parannetun paikannuskyvyn ja kuuluvuuden lisäksi uusi MiniFinder Atto-versio on muotoiltu kestämään vaativaa ulkokäyttöä. Atto Pro on myös varustettu siihen kuuluvalla magneettisella laturilla.

Magneettinen laturi tekee tuotteen käytöstä vielä kätevämmän. Sen avulla tuotteen voi ladata kiinnittämällä kaapeli latauspistokkeeseen magneetilla. Riittävän läheisellä etäisyydellä kaapeli kytkeytyy automaattisesti latausporttiin, mikä mahdollistaa tuotteen nopean ja tehokkaan lataamisen. Muut päivitetyt ominaisuudet ovat:

• Uusi uBlox-siru nopeampaa paikannusta varten
  • Parempi ja kestävämpi muovikansi
  • 100% vedenkestävä
  • Uudelleenmuotoillut ja kirkkaammat led-valot
  • Soitettaessa herkempi mikrofoni selkeämpään haukuntajäljitykseen

MLPC ™-algoritmi pidentää akun käyttöikää

Lisäksi Atto Pro perustuu MLPC™-algoritmiin. MLPC tarkoittaa “MiniFinder Low Power Consumption” ja se sisältää useita ainutlaatuisia ominaisuuksia, jotka parantavat kannettavien GPS-laitteiden energiankulutusta. Tuote rakentuu myös uuteen viestintäprotokollaan, joka tekee mahdolliseksi lähettää jokaisessa datapaketissa enemmän arvokasta tietoa.

MiniFinder Atto Pro - tulevaisuuden turvallisuustuote eläimille

Alusta alkaen MiniFinder on keskittynyt kehittämään laadukkaita ja toimivia tuotteita, jotka lisäävät turvallisuutta ja luovat käyttäjälle vaarattomamman arjen. Tämä koskee myös MiniFinder Atto Prota.

Kuuntelemalla asiakkaiden tarpeita ja markkinoiden kysyntää, yritys on asiantuntemuksensa ja uusimman teknologian avulla kehittänyt ja parantanut MiniFinder Attoa.

“MiniFinder Atto GPS-paikannuslaite on aina ollut yksi suosituimmista tuotteistamme, joka takaa eläinten turvallisuuden ja vähentää omistajien huolia. Uusimman GNSS-tekniikan, parannetun laadun ja optimoitujen toimintojen ansioista Atto Pro on uuden sukupolven GPS-paikannuslaite eläimille ja markkinoiden tuotestandardin johtaja.” - Dean Maros, MiniFinderin toimitusjohtaja

Atto Pro ei ole vaikeakäyttöinen omistajalle tai epämukava eläimelle. GPS-paikannuslaite on helppo kiinnittää eläimen kaulapantaan. Sen kevyt paino (39 grammaa) tekee käytöstä mukavan myös pienemmille eläimille. MiniFinder Atto Pro ei rajoita eläinten luonnollista käyttäytymistä, vaan mahdollistaa sen sijaan turvallisemman arjen kaikille.

MiniFinder GO-karttapalvelun kautta lemmikin omistaja voi seurata eläintä kaikkialla ja käyttää ominaisuuksia, kuten maantieteellistä rajausta, sijaintihistoriaa, yms.

Tekniset tiedot:

Mitat: 65 mm x 35 mm x 16 mm

Paino: 39g

Akku: ladattava, 3.7V, 850mAh

Akun kesto: Enintään 5 päivää normaalikäytössä

Virtalähde: 5V DC

GSM-taajuus: 850/900/1800/1900 MHZ

Vedenkestävyys: Kyllä, IP 67-sertifioitu

Käyttölämpötila: -20°C ~ +65°C

Ilmankosteus: 5% to 95% Ei kondensoiva

GPS-siru: Ublox M8130 (AGPS)

GPS-lukuaika: Aktiivinen käynnistys 1s, Kylmäkäynnistys 26s

GPS-vastaanottoherkkyys: Aktiivinen käynnistys: -162 dBm, Kylmäkäynnistys: -148 dBm

Bluetooth: BT5.0 LE

Muisti: 1Mb (flash-muisti)

LED: 3 lamppua, jotka näyttävät GPS:n, GSM:n ja jännitteen.

Painike: Päälle-/Pois-painike

MiniFinder Atto Pro löytyy verkkokaupastamme ja valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.

Suositushinta: 180 EUR (ilman ALV:ia)

MiniFinder Atto Pro: https://minifinder.fi/tuoteita/atto-pro

Lataa MiniFinder Atto Pro-tuotekuvia: https://bit.ly/2WEcXEj

Kategorier

MiniFinder är ett IoT-företag med spetskompetens inom smart GNSS-teknik. Vår verksamheten bygger på egenutvecklade produkter som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision i ett litet format.

Elin Möllervärn

Presskontakt Marketing Manager
Dean Maros

Presskontakt CEO

MiniFinder

MiniFinder är ett IoT företag som utvecklar produkter och tjänster som baserar sig på GPS-teknik.
Företaget grundades av Dean Maros (CEO) i Växjö 2012 med en dröm om att utveckla teknik som hjälper företag att optimera och effektivisera sin fordonsflotta genom positioneringsteknik. Idag är vi ett stadigt växande bolag som erbjuder helhetslösningar inom flera områden, såsom vård och omsorg, fleet management, säkerhet och djur.

Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter och tjänster som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision. Vi anpassar produkter och tjänster efter kundernas behov och erbjuder innovativa lösningar som förenklar vardagen för alla våra kunder.

MiniFinder
Reveljgränd 5