Be Smart - Stay Cool

Nya luftkonditioneringen MSZ-HR COOL

Sommaren i Sverige har de senaste åren haft dagar av extrema temperaturer över 30 grader. Med HR COOL slipper du sitta inne och svettas, sova dåligt och känna dig orkeslös. Nu har du möjlighet att med god driftsekonomi effektivt kyla ner ditt hus under de hetaste sommardagarna. Ett svalt hem med ett inomhusklimat anpassat för sommarens värmebölja blir verklighet med HR COOL.

HR COOL kyler snabbt och energieffektivt ned ett varmt rum till ett behagligt inomhusklimat. Då kall luft väger mer än varm luft är luftflödet speciellt anpassat till kyla. Det gör att luften effektivt når rummets alla utrymmen och du snabbt får den önskade temperaturen.

Läs mer om HR Cool