NY STORLEK – ECODAN LUFT-VATTEN VÄRMEPUMP 9,3 kW

NY STORLEK – ECODAN LUFT-VATTEN VÄRMEPUMP 9,3 kW

EcoDan är ett komplett system för värme och varmvatten med Power Inverter utomhusdel från Mitsubishi Electric samt EcoDan varmvattenberedare med inbyggd reglercentral.
Ecodan Luft-Vatten värmepump passar olika husstorlekar och är noggrant utvecklad för att ge varmvatten till antingen traditionella radiatorer eller golvvärmesystem. En Luft-Vatten Värmepump med kraftfull och miljövänlig teknik. Ecodan är utvecklad för att möta framtidens krav på varmvatten och uppvärmning. Lätt att installera, energisnål och unik värmeeffekt - Ecodan är idealisk för både planeraren, installatören och användaren.

Ecodan 9,3 är den nya storleken till vår luft-vatten värmepump. Sen tidigare har vi luftvatten med Zubadan Inverter. Ecodan med Power Inverter har en värmeeffekt 2,8 - 9,3kW och ett COP på hela 4,36. Garanterad värmedrift ner till -15°C.
Med Ecodan Power Inverter värmer du effektivt ditt hus, samtidigt som du sparar på din uppvärmningskostnad. En 6-årig trygghetsförsäkring ingår.

Läs mer om Ecodan luft-vatten värmepump.

Taggar

Mitsubishi Electric är en global ledare inom forskning och tillverkning av elektriska produkter som används inom kommunikation, hemelektronik, industriteknik, energi och transport.

Mitsubishi Electric Sverige tillhör Mitsubishi Electric B.V. och ansvarar för försäljning och support av egna klimatprodukter, såsom värmepumpar och luftkonditionering, i Sverige, Finland, Danmark och de baltiska länderna.

Huvudkontoret ligger i Stockholm med säljkontor i Göteborg och Lund. I Norden har företaget varit verksamma i mer än 30 år och har över 60 personer anställda.

www.mitsubishielectric.se

Presskontakt Head of Marketing Klimatprodukter Sverige