Göteborgs Industriinstallation AB "GIAB" nu certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001, ISO 3834 och EN 1090.

Göteborgs Industriinstallation och Göteborgs Industrimätning 3D är nu IS0 9001, ISO 14001, ISO 3834 och EN 1090-certifierade

Göteborgs Industriinstallation AB (GIAB) och Göteborgs Industrimätning 3D har efter gediget arbete erhållit sina ISO-certifikat, tidigare i år blev de certifierade enligt EN 1090 och ISO 3834, vilket är ett krav för att få utföra CE-märkning av bärande stålkonstruktioner för byggnation.

GIAB valde att certifiera sig mot de nya standarderna som kom ut 2015, de är alltså certifierade mot ISO 9001:2015 och 14001:2015.

Arbetet med kvalitets- och miljöcertifiering har inneburit att GIAB har rutiner för alla delar av verksamheten och att man har kartlagt de processer man behöver mäta för att hela tiden arbeta med ständiga förbättringar. GIAB har också kontroll över de lagar och andra krav som ställs på verksamheten. Man står helt enkelt bra rustade för att leva upp till sitt motto ”Det självklara valet”.

Göteborgs Industriinstallation finns i moderna lokaler i Kållered och erbjuder följande tjänster:

• Mekanisk tillverkning
  • Industriinstallation
  • Mobil mätning 3D
  • Industri- och byggnadssmide
  • Service och underhåll

GIAB utför smidesarbeten till nybyggnationer och renoveringar, allt från entresoler till trappor och räcken.

Vill du ha en offert så kan du be om det på hemsidan: www.giab.eu/Offertbegaera

Certways konsulter Monika Källström och Jonne Nilsson säger grattis och önskar lycka till!

Kontaktuppgifter GIAB: Fredrik Lindvall, VD, tel 0735 - 18 12 31, fredrik@giab.eu

Hemsida: www.giab.eu

Kontaktuppgifter Certway: Marie Jansson, tel 08 - 449 87 49, marie@certway.se