Rekordförsäljning för höstens BostadsrättsMässa i Stockholm 17-19/11

Rekordförsäljning för höstens BostadsrättsMässa i Stockholm 17-19/11

- Det kommer att bli en rekordmässa till hösten, berättar Lars Alfredsson, försäljningsansvarig för BostadsrättsMässan. - Vi har redan sålt in 80 % av ytan i A-hallen på Stockholmsmässan och fortsätter:  - BostadsrättsMässan är mer än en vanlig mässa. Förutom intressanta utställare som visar sina nyheter är det är kunskapsmässa där expertpanelen delar med sig av sina kunskaper och svarar på publikens frågor inom juridik, ekonomi och teknik.

BostadsrättsMässan har genomförts varje år sedan år 2000, vartannat år i Stockholm och vartannat år i Göteborg/Malmö. 2011 är det alltså Stockholms tur att stå som arrangör. 17-19 november är det dags för mässan att slå upp portarna, man håller till på Stockholmsmässan, Älvsjö. BostadsrättsMässan är ett etablerat och uppskattat forum för styrelser, bostadsrättsinnehavare och andra bostadsrättsintresserade. Intresset växer stadigt för varje år och i år har försäljningen slagit alla rekord.

BostadsrättsMässan är en kunskapsmässa där aktuella produkter och tjänster liksom aktuella frågor, regelverk, nya myndighetskrav och baskunskap presenteras, analyseras och diskuteras. Sedan starten har branschens organisationer SBC, HSB och Riksbyggen deltagit som medarrangörer. Tillsammans representerar de majoriteten av Sveriges alla bostadsrättsföreningar.

Mer information om mässan finns på www.bostadsmassan.se, där kommer även hela mässprogrammet att finnas.

Frågor besvaras av Lars Alfredsson 031 - 31-83 69 32, eller mejl: lars.alfredsson@ltareklam.se.

monika@marknadskommunikation.nu, www.marknadskommunikation.nu