Först i Sverige med Outplacement GARANTI - till nytt jobb.

MKB har arbetat aktivt med Outplacement sedan 1992 och hjälpt fler än 500 människor till ett nytt jobb, oftast med högre lön, men alltid till något som den arbetssökande verkligen vill ha.

Surfa in på vår webbplats mkb.se och läs vad våra kunder och deltagare skriver, t.ex.:

- Stig Lönnhed, chef Utvecklingscentrum Telia AB skriver: ”Resultatet från Hans Sogells utbildningsinsatser är mycket goda… då ca 90% av deltagarna efter genomgången kurs ..har lämnat Telia”. (1993 – 1995).

- Roland Gröndal, Senior Adviser, TeliaSonera Sverige AB skriver: "Jag har som Chef inom Telia Omställningen och på senare tid som ordförande för Unionen-Teles verksamhet inom TeliaSoneras huvudkontor och staber, direkt och indirekt, anlitat Hans Sogells företag som stöd för övertalig personal, Outplacement och som professionell konsult, sedan 1997, dvs. i mer än 12 år, för flera 100 medarbetare. Hans Sogell presterar ett imponerande, nästan 100 % resultat, på kort tid. Han har gedigna kunskaper och mycket stora erfarenheter av marknadsföring, personal- och verksamhetsutveckling, såväl globalt som i Sverige. Det är ett nöje att samarbeta med Hans Sogell, varför jag ger honom mina bästa rekommendationer." (1997 – 2009)

- Anders: ”Det bästa med kursen var samarbetet med handledaren och kontrollen. Jag fick fantastiskt nog nytt jobb med dubbel lön och ny tjänstebil redan under 5:e kursveckan!”

- Paul: ”Det bästa med kursen var det personliga stödet. Hjälp att utforma mig som affärsidé och med att göra en professionell Resumé/CV. Jag fick tre jobb att välja mellan, roligare arbetsuppgifter och mycket högre lön.” Fick under kursen jobb i ett av Sveriges största företag.

- Valter: ”Det bästa med kursen var att man MÅSTE jobba själv, om det skulle bli resultat.”Startade under kursen egen Bokföringsbyrå.

- Lars: ”Jag tycker att det bästa med kursen var att man fick lära sig hur man får in order snabbt.” Startade under kursen egen Kabel installationsfirma och har nu flera medarbetare.

För mer information kontakta: Hans Sogell, VD och grundare av MKB 070-2140000

• nytt jobb
  • jobbcoach
  • starta eget
  • chefs verktyg
  • chefskap
  • kompetensutveckling
  • ledarskap
  • outplacement
  • personal förflyttning
  • varsel
  • verksamhetsutveckling
  • övertalig persona
  • l

Affärsidéen är att hjälpa företag och verksamheter med analys och optimering av människor, verksamheter och affärsidéer samt verktyg för detta.

Verksamhetsutveckling sker genom Personal - Styrning - Optimering

Specialitet Outplacement med Garanti