TieZtays - Nästa generations innovativa slipshållare utmanar slipsnålen!

Slipshållaren TieZtays utmanar slipsnålen! Nästa generations innovativa slipshållare TieZtays håller slipsen på plats utan att varken synas eller kännas.

Nu lanseras officiellt slipshållaren TieZtays. En innovativ slipshållare designad, utvecklad och tillverkad i Sverige. Produkten riktar sig till alla män som bär slips, men som av någon anledning inte vill använda en synlig slipsnål. Kanske innebär detta slutet för den traditionella slipsnålen?

Slipshållaren TieZtays utmärker sig genom att den bärs osynligt på baksidan av slipsen. Den monteras enkelt baktill på slipsen, fästs i två av skjortknapparna och håller slipsen perfekt på plats utan att varken synas eller kännas. TieZtays fungerar till alla slipsar oavsett bredd!

Produkten är utvecklad i Umeå och lanseras under det registrerade varumärket ZTAYS.

"Vi är många män som bär slips, men som inte vill använda en vanlig slipsnål. Hitintills har slipsnålen varit det enda alternativet om man inte vill ha slipsen fladdrande omkring. Det känns jätteroligt att vi nu kan lansera en slipshållare som gör jobbet utan att synas" säger Magnus Sjögren, vd och ägare

Under våren kommer slipshållaren TieZtays att kunna köpas i utvalda herrbutiker över hela Sverige. Redan nu kan TieZtays köpas direkt via Internet www.tieztays.se

"Vår ambition är i första hand att sälja TieZtays via ett nätverk av butiker, en merförsäljningsprodukt till kunder som köper en slips" tillägger Magnus

Rekommenderat försäljningspris är 79kr inkl. moms och varje förpackning innehåller två slipshållare.

För mer information, kontakta vd och grundare Magnus Sjögren 070-343 29 44 / magnus.sjogren@ztays.se

Tips! Se vår instruktionsfilm på www.tieztays.se samt www.ztays.com

• Mode

• ztays