MobiCard lanserar kundklubb tillsammans med Smart Safety

MobiCard Media Group har tecknat ett samarbetsavtal med S Reg AB som verkar under varumärket Smart Safety. Samarbetet innebär att MobiCard kommer att ansvara för den tekniska plattformen och ta fram speciella produkterbjudanden och tjänster till Smart Safetys kunddatabas med över 1 miljon aktiva kunder.

I sina mobiler och på webben kommer kunderna inom kort att kunna teckna sig för kundklubben som innebär att man får attraktiva förmånserbjudanden från ett stort antal varumärken och butiker. Alla erbjudanden kan användas både i utvalda webbshoppar eller direkt i butik, oavsett var i Sverige man bor.

MobiCards plattform är en modern virtuell variant av rabattkuponger – men med överlägsna egenskaper och möjligheter i form av ögonblicklig budskapsöverföring och direktkontakt. Dessutom med den påtagliga miljö- och kostnadsfördelen att man slipper fysisk hantering i form av produktion och distribution. Som användare har man alltid med sig alla aktuella erbjudanden i mobilen och för annonsörerna är det helt kostnadsfritt att lägga upp sina erbjudanden.

– Samarbetet med Smart Safety ligger helt i linje med vår strategi att erbjuda våra annonsörer en stor målgrupp att marknadsföra sig emot. Därför känns det både spännande och utmanande att få göra det tillsammans med Smart Safety. Jag är övertygad om att medlemmarna i Smart Safety Club kommer uppskatta att få specialerbjudanden som gör att de kan spara stora belopp på tusentals produkter varje månad, säger Ludvik Georgsson, marknadschef på MobiCard Media Group.

• webbshop
  • smart safety