Smartare vårshopping i svångremstider

När vintern äntligen tar slut vill man hänga undan mörka, tunga plagg och sätta på sig lite lättare och ljusare kläder. I ekonomiskt pressade tider är det extra kämpigt för många att ge sig ut och shoppa vårfint, men det går att spara mycket pengar genom att bli medlem i MobiCard. Under 2012 har antalet medlemserbjudanden inom mode och kläder ökat med hela 300 procent!

MobiCard är i dag Sveriges största shoppingcenter på nätet. Här hittar man varje vecka rabatter på tusentals produkter som t.ex. skor, jackor, blusar eller skönhetsbehandlingar. Att vara medlem kostar inget. Det enda man behöver göra är att gå in på www.mobicard.se eller ladda ner MobiCard-appen på Apple Appstore eller Google Play.

Ribatex.se erbjuder 25 procent rabatt på alla jackor från t.ex. North Face, Salomon och Tierra. 25 procent får man också på hela skjortsortimentet hos Skjortfabriken. Där kan man dessutom själv designa och skräddarsy så att skjortan sitter som ett andra skinn och matchar perfekt med byxorna eller den jacka man precis beställt. Sitter något för trångt, är håret för långt eller om du vill satsa på en personlig styling finns det massor med erbjudanden med 20 – 90 procent rabatt på MobiCards hemsida.

Rabatt på nyöppnade Samsøe Samsøe

Förutom alla erbjudanden i Stockholm, Göteborg och Malmö strömmar nya annonsörer till. Inför valborgsmässohelgen erbjuder t.ex. den nyöppnade Samsøe Samsøe-butiken 25 procent rabatt på hela sortimentet i Lund till MobiCards medlemmar.  Behöver man nya sneakers från Converse finns de som alltid på spartoo.se, och är du ute efter något annat finns 400 märken och över 15 000 modeller att välja på – alla med bra rabatter.

– Listan kan göras hur lång helst, säger Ludvik Georgsson, marknadschef på MobiCard. 15 procent på alla jeans från Svenssons shop i Malmö, 50 procent på vårens kortärmade pikétröjor från Vicomte A i Stockholm eller varför inte 60 procent på alla smycken från Primodote. Och vill man köpa ett par snygga pumps från Guess vår- och sommarkollektion med 20 procent rabatt så erbjuds det av Dondoca. Eller varför inte ett par Ray-Ban solglasögon med rabatt?