Nu söker vi Regionansvarig säljare - Syd

Nu söker vi Regionansvarig säljare - Syd

Brinner du för hållbarhet och socialt ansvarstagande? Vi söker en nyckelperson för Modexas fortsatta tillväxtresa i region syd, med uppdrag att bygga vidare på en redan väletablerad marknad som skapar värde och gör avtryck för hyresgäster, fastighetsägare och för samhället i stort.

För att trivas hos oss och med rollen, ser vi att du är nyfiken, positiv och lösningsorienterad. Självklart älskar du försäljning och att vara ute hos kund – där det händer! Du ser möjligheter och har sinne för att skapa lösningar och avtal, där både du, Modexa och kunden blir vinnare.

Som ansvarig Säljare / Regional Manager är din utgångspunkt att öka Modexas försäljning genom att med långsiktighet bearbeta befintliga och nya kunder i region syd; Skåne, Blekinge, samt södra Halland och delar av Småland. Vi ser gärna att du utgår från Malmö med omnejd.

Läs mer och ansök här: https://www.salesonly.se/lediga-jobb/3577-regionansvarig-saljare-syd/