Arkitektens roll stärks med Moelvens Industriella Byggprocess

MIB - Moelvens Industriella Byggprocess innebäpryl helt nytt sätt att producent tex av bostäder. De tre parternas, dvs beställarens, arkitektens och producentens roller utvecklas och tydliggörs på ett nytt sättet. I seminariet funderar man kring och exemplifierar hur Arkitektens roll kan stärkas genom att fungera mer som en industridesigner.

Den som önskar delta kan anmäla sig på Arkitekter formar framtiden http://login2.axaco.se/C1257363004EFBC0/registrationForm?openagent&unid=1084D5131E5CB398C1257914002DB67BCopiedSlide.jpg

• Arkitektur

• industriell byggande
  • bygga flerbostadshus moduler
  • bostadsmoduler
  • byggmoduler
  • flerbostadshus
  • lindbäcks
  • moelven
  • träbyggnation
  • träkansliet
  • arkitektur

Moelven ByggModul AB ingår i den Norska Moelven koncernen. Moelven har under lång tid byggt upp nordens bredaste produktprogram inom industriellt byggande och är idag nordens ledande producent av industriframsträllda byggmoduler i trä. Vår vision är att marknaden alltid ska värdera vår industriella byggprocess då byggprojekt planeras.

När vi är involverade i ett byggprojekt tar vi ansvar för att skapa inspirerande miljöer för den nutida och framtida människan. Miljöerna formas i samarbete mellan uppdragsgivare och arkitekter. Oavsett vad vi levererar, har vi som mål att skapa Goda rum.

David Öberg

Presskontakt Marknadschef Marknad 070-5577227