​Adam Ulfung tar hem priset som Årets Ledare

Under MOHV Awards den 22 januari delades det ärofyllda och nyinstiftade priset Årets Ledare ut. Utmärkelsen gick i år till Adam Ulfung, franchisetagare på MOHV i Solna och Sundbyberg.

Priset för Årets Ledare delas ut till en franchisetagare eller kontorschef som delar kedjans värdegrund och som under året visat prov på gott ledarskap, strukturerat arbete som lett till goda resultat.

Adam Ulfung är en av fem nominerade ledare i kedjan. Han är en person som med sitt engagemang och tillgänglighet motiverar sina medarbetare. Han är handlingskraftig, modig, målmedveten och en förebild för andra ledare på MOHV. Detta sammantaget övertygade juryn om att Adam Ulfung är en självklar vinnare av utmärkelsen "Årets Ledare 2020".

Nominerade ledare i kedjan 2020:

Yessica Thornsäter, Malmö
Daniel Fredricson, Bromma