Annica Orling är ny etableringsansvarig på MOHV

Mäklarföretaget MOHV fortsätter sin stora nationella satsning och rekryterar Annica Orling som ny etableringsansvarig.

– Det känns oerhört kul att vårt team kring etablering och rekrytering nu förstärks med Annica! På MOHV är medarbetarna vår absolut viktigaste tillgång. Genom att erbjuda alla fantastiskt bra villkor och stora möjligheter till utveckling har vi lagt grunden till vår fortsatta expansion. Våra mål är offensivt satta och det innebär att vi skall fortsätta utveckla våra befintliga medarbetare men även erbjuda alla mäklare i branschen samma chans till bra villkor och utveckling. För att lyckas i rollen som etableringsansvarig krävs att man har en stor passion, drivkraft och framför allt ett nytänkande. Annica Orling har alla de egenskaper som vi värdesätter på MOHV. Vi känner oss otroligt glada och stolta över att vi har knutit Annica till oss, säger VD Jonas Petersson.

Annica Orling har över 11 års erfarenhet i branschen och har tidigare arbetat med bland annat onboarding av nya franchisetagare, support och projektledning. Annica kommer senast från Svenska Mäklarhuset.

– Jag har i många år imponerats av det charmigt kaxiga och innovativa MOHV. När jag blev kontaktad fanns ingen tvekan om mitt beslut. Mitt huvudsakliga uppdrag är att vi fortsätter expandera strategiskt och lönsamt för samtliga parter. MOHV velar inte kring sin identitet utan har en god självkänsla och kör sitt race med schyssta villkor, det gillar jag, säger Annica Orling.

Jonas Petersson
jonas.petersson@MOHV.se