Annika Lawitz tar hem priset som Årets Mäklare!

Annika Lawitz på MOHV Malmö är Årets Mäklare 2016

Andra priser som delades ut i samband med Årets Mäklare är Årets Rookie, Årets MOHV-Kontor & Årets MOHVER. Att utse årets mäklare var inte svårt i år, Annika Lawitz har många år inom MOHV-familjen och gjorde ett kanonår. Med rätt MOHV-anda och kunderna i fokus har hon lyckats genomföra många affärer och samtidigt bibehålla otroligt nöjda kunder och starka rekommendationer. Annika Lawitz tog emot priset under MOHV Awards som i år för första gången hölls i Stockholm, på Grand Hotel Saltsjöbaden.

Hur känns det att få utmärkelsen Årets mäklare?

Det känns givetvis oerhört prestigefyllt och känner mig väldigt stolt över mig själv! Tack vare mina fantastiska kollegor på MOHV i Malmö känns det enkelt att hålla energin. motivationen och tempot uppe.

Vilka är dina tre bästa tips till nya mäklare?

1) Ta vara på ALLA kunder, oavsett vilket objekt det gäller eller hur krävande affären än kan vara. Våga be om rekommendationer!

2) Sätt deadlines och var strukturerad för att göra ett lika bra jobb i varje affär och med varje kund.

3) Förbered dig noga inför varje kundmöte så att du alltid kan upprätthålla din professionella nivå.

MOHV är ett modernt och nytänkande företag där den nya generationens mäklare jobbar för att tillgodose såväl köpares som säljares behov. MOHV grundades 2012 och har sedan dess snabbt vuxit med nya kontor. Idag finns MOHV i Malmö, Lund, Helsingborg, Halmstad, Kungsbacka, Stockholm, Örebro och Umeå. Precis som vårt varumärke sticker ut i den annars traditionella paletten av mäklerier, så sticker vår mäklartjänst också ut som flexibel och individanpassad.

Teamtailor