MOHV Kungsholmen välkomnar ny delägare

MOHV Kungsholmen är glada över att välkomna den väl etablerade kungsholmsmäklaren David Daging som registrerad fastighetsmäklare och delägare i MOHV Kungsholmen.

- Efter ett par år hos en konkurrent i branschen känns det oerhört inspirerande att nu fortsätta i lila kostym, säger David Daging, registrerad fastighetsmäklare och delägare i MOHV Kungsholmen. Jag började på MOHV 2012 precis när bolaget startade och därför känns det verkligen som att komma hem. MOHVs syn på såväl kundens som medarbetarens behov känns helt rätt i tiden. Jag är jättestolt över att nu vara en del av MOHV igen och att redan vara igång, inte minst känner jag mig otroligt förväntansfull inför framtiden, avslutar David Daging.

Kompanjonen Erik Sandh beskriver de första dagarna som helt fantastiska.

- Man får nästan nypa sig i armen, jag är väldigt glad över att vi kunnat landa denna tunga rekrytering, säger Erik Sandh, registrerad fastighetsmäklare och delägare i MOHV Kungsholmen

David Daging, Reg. Fastighetsmäklare & Delägare MOHV Kungsholmen

david.daging@MOHV.se