​Oscar Hallbygård är Årets Mäklare

Nu när 2020 är summerat står det klart att Oscar Hallbygård från MOHV Täby för andra året i rad tar hem det prestigefyllda priset Årets Mäklare.

Under MOHV Awards som gick av stapeln den 22 januari hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Årets Mäklare är ett av de mest individuellt ärofyllda priserna på MOHV och delas ut till den mäklare som under året haft hög försäljning, visat god kvalitet samt har en förmåga att inspirera och agera som ett lokomotiv för hela kedjan.

Utmärkelsen gick för andra året i rad till Oscar Hallbygård, fastighetsmäklare och franchisetagare på MOHV i Täby. Oscar fortsätter toppa listorna i kedjan, både vad det gäller omsättning och kvalitet. Det råder därför inga tvivel om att Oscar Hallbygård är en solklar vinnare och värd titeln ”Årets Mäklare 2020” på MOHV.

MOHVs Topp 10-lista utifrån försäljning och kvalitet under 2020:
Erika Jansson, Umeå
Ulf Block, Lund