Ännu fler extraföreställningar på Vallarna!

44 000 biljetter sålda nu. Ytterligare extraföreställningar släppta! Biljettrycket håller i sig. Så sent som förra veckan släpptes två extraföreställningar på ”Brännvin och fågelholkar” på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. Över 3 000 biljetter har bokats på 5 dagar och totalt har nu sålts 44 000 biljetter. Nu släpps ytterligare två extraföreställningar: söndagarna 23/7 kl: 19.30 och 30/7 kl: 19.30. Dessutom har vi lyckats optimera arenan och fått upp extrabiljetter på redan släppta föreställningar. Totalt släpps nu 5 000 nya biljetter! • ”All time high” på Vallarna sedan tidigare nåddes 2003 på föreställningen ” ”Barnaskrik och Jäkelskap”. Då såldes totalt 47 000 biljetter. I och med den fantastiska biljettrusningen så lutar det åt drygt 60 000 biljetter i år, säger Michael Olofsson, Försäljningschef på 2Entertain. För mer info om föreställningen och Vallarnas friluftsteater och fria pressbilder: www.vallarna.se För mer information kontakta: Janne Andersson, producent 2Entertain, 0705-517 030 Michael Olofsson, försäljnings- och marknadschef 2Entertain, 070-300 92 64 Presskontakt: Rickard Werecki, Westin Promotion, 0340-67 77 26, 0708-54 38 64, rickard@westinpromotion.com