Sista chansen att se succéföreställningen med Jörgen Mörnbäck i Göteborg!

-Vilken fantastisk succé, säger Malin Lundström, försäljningsansvarig för Mörnbäck showen på 2Entertain. Vi hade stora förhoppningar då vi vet att Jörgen Mörnbäck är mycket populär. Men förväntningarna har överträffats med råge. De från början planerade föreställningarna blev snabbt slutsålda ochett stort antal extraföreställningar har släppts på. Totalt kommer vi att ha spelat 42 i princip helt slutsålda föreställninga. Sista chansen för Göteborgarna att se succéshowen blir den 13 maj. Jörgen Mörnbäck, Sveriges utan tvekan bästa imitatör, i sin fantastiska show på Lisebergsteatern. I showen bjuds publiken upp till högre höjder, ja till själva himmelriket, där en salig samling av personligheter har samlats. Showen gisslar tidens trender och absurda möten i osannolika miljöer. Showen rör sig med ljusets hastiget mellan välkända figurer och vansinnigt komiska infall. I sitt sällskap har Jörgen denna gång två jordnära änglar. Tina Säther och Anna Bromee som ger oss prov på sina oförglömliga, både musikaliska och komiska begåvningar. På scen omger sig Jörgen även av tre erfarna musiker; Thomas Darelid, Matz Nilsson & Per Ekblad och för regi står den rutinerade Anders Wällhed. Föreställningen hade premiär torsdagen den 23 februari och sällan har kritikerna varit så samstämmigt positiva. 4:or i både GP och GT talar sitt tydliga språk. Att även publiken tagit föreställningen till sina hjärtan är inte minst den fantastiska biljettrusningen ett kvitto på. Sista föreställningarna i Göteborg fred 5/5 kl 19.30, lörd 6/5 kl 16.00 & 19.30, fred 12/4 kl 19.30, lörd 13/5 kl 16.00 & 19.30 För mer information kontakta gärna: Producent Janne Andersson på tel: 0705-517 030, eller försäljningsansvarig Malin Lundström 0733-64 66 66 Fria pressbilder finns att hämtas på www.2entertain.com under Press.