Två bröder emellan - succéfars - Saturday Night Fever

:: Två bröder emellan gästspelar på Lorensbergsteatern 7 + 8 april! Succéfarsen Två bröder emellen från Vallarnas Friluftsteater gör två exklusiva föreställningar på Lorensbergsteatern. I rollerna ser ni bland annat Sven Melander, Stefan Gerhardsson och Jojje Jönsson. Återigen är det Krister "Stefan&Krister" Claesson som står för manuset. 95.000 gäster har redan kiknat av skratt så missa inte gästföreställningarna Boka din biljett här. http://www.ticnet.se/Entry?S=2ENT&E1=GOTLBG200504071930&E2=alla :: Thomas Peterssons succéfars till Göteborg! Vem vill inte bli Miljonär? är en snurrande farskarusell i äkta Thomas Petersson anda. Förväxlingar, invecklingar, snurrigheter, lustigheter och fullständigt kaos emellanåt Torsdagen den 21/4 är det premiär på Lisebergsteatern i Göteborg. Föreställningen spelas där under några exklusiva helger. Boka din biljett här. http://www.ticnet.se/Entry?S=2ENT&E1=GOTLBG200504211930&E2=alla :: Saturday Night Fever till Stockholm i höst! SATURDAY NIGHT FEVER – Från Travolta-disco till Bee Gees-hits! Den ultimata sång och dans musikalen äntligen i Sverige. Premiär på Oscarsteatern den 15 september 2005. Biljettsläpp 17 mars. 1977 kom dansfilmen Saturday Night Fever med John Travolta i huvudrollen. Samtidigt fick Bee Gees sitt definitiva genombrott då de sålde mer än 25 miljoner skivor och blev därmed det genom tidernas mest sålda soundtrack. Läs mer om föreställningen här! http://www.2entertain.com/press/showteater/snf/huvud.htm

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 1,8 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är listat på First North Premier med FNCA Sweden som Certified Adviser.

Inom affärsområde Event verkar Hansen och Minnesota Communication och sammantaget är de den största aktören inom eventbranschen i Norden. Hansen planerar, utvecklar och genomför event som är fast förankrade i kundens affärsstrategi. Minnesota arbetar med Brand Engagement vilket innebär att de hjälper kunden att skapa arenor för dialog och delaktighet genom möten, upplevelser och digitala lösningar. Se mer på www.hansen.se och www.minnesota.se.

Inom affärsområde Live Entertainment producerar 2Entertain musikal, teater, show och konsert. De skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten SHOWTIC.se – se mer på www.2entertain.com och www.showtic.se.

Inom affärsområde Venues verkar Wallmans Group och Ballbreaker. Wallmans Group driver fem arenor för mat- och showupplevelser där fyra av arenorna erbjuder gruppens egna dinnershow-koncept Wallmans och Golden Hits – se www.wallmans.com och www.goldenhits.se och på den femte – se www.hamburgerbors.se - skapas shower med aktuella artister. Ytterligare en arena öppnar i centrala Göteborg efter pågående totalrenovering och samtliga arenor erbjuds också för galor och företagsevent. Ballbreaker är ett modernt aktivitetscenter på Kungsholmen i Stockholm med tillhörande mat- och dryckesservering – se www.ballbreaker.se.