Lev livet - Spara nu är nominerad till Svenska Designpriset

Monyx reklamkampanj Lev Livet - Spara Nu är nominerad till Svenska Designpriset i kategorin Digital Reklam. Kampanjen har synts i digitala medier under vintern och våren i år och vi har fått otroligt bra respons inte minst tack vare de söta bebisarna.

"Vi är väldigt stolta för nomineringen av Monyx digitala varumärkesbyggande kampanj Lev livet - Spara nu med bebisarna! Det är enormt roligt för oss alla som har jobbat med kampanjen. Samarbetet med Laika:s kreativa och duktiga team med Jessica Lindhoff, Head of Visual Communications, Ingmar Rentzhog, VD och Veronica Kloo, Copywriter ger mersmak!", säger Ylva Klingvall, kommunikationschef på Monyx.

Gå in och rösta på Monyx bidrag med start den 14 september på http://www.designpriset.se. Röstningen pågår till och med 20 september.

Gör framtidstestet och få svar på hur vår livslängd på olika sätt kommer att förändras. Fyll i formuläret efter att du har gjort testet och börja spara för framtiden. Lev livet – Spara nu

E-post: ylva.klingvall@monyx.se,
 mobil: 070-831 08 65

Monyx Financial Group AB är ett svenskt värdepappersbolag med säte i Stockholm och med verksamhet även i Umeå och Sveg. Monyx är ett helägt dotterbolag till det danska bolaget NewCap Holding A/S, som är noterat på NASDAQ OMX Köpenhamn. Monyx vision är att vara det självklara valet inom kapitalförvaltning, förmedlad rådgivning och försäkring. Vi erbjuder våra kunder förvaltning av fonder, pensioner och fondförsäkringar samt konkurrenskraftiga försäkringspaket. Monyx Financial Group AB har ca 80 medarbetare, ca 200 000 kunder och förvaltar ca 30 miljarder. www.monyx.se