Mora Armatur lanserar svarta kranar i serien MORA REXX

Serien MORA REXX smälter samman minimalistisk design och innovativ teknik till en stilren vattenupplevelse. En upplevelse som nu även kan erbjudas i stilren svart nyans.

I serien MORA REXX lanserar nu Mora Armatur kranar för badrum och kök i en svart nyans. Serien som balanserar Mora Armaturs banbrytande teknik och dess skandinaviska rötter.

MORA REXX är tillverkad i Sverige och erbjuder en klassisk skandinavisk minimalism i sin estetik, med subtila detaljer med naturliga material och färgval. Serien REXX´s proportioner är finjusterade för att fungera i olika badrumsmiljöer och bygger på Mora Armaturs innovativa lösningar och decennier av erfarenhet.

– Kranarnas minimalistiska design skapar en stilren känsla i hemmet och i kombination med den senaste innovativa tekniken erbjuder serien verkligen en vattenupplevelse i världsklass, säger Roger Widéen, segmentsansvarig på Mora Armatur.

MORA REXX består av en kombination av tidlös estetik och innovativ teknik som erbjuder ett hållbart val av kranar till köket och badrummet. Slutsatsen är att det finns mycket att älska med produkterna i serien MORA REXX.