Gå direkt till innehåll
Product drop teaser – New designer e-bikes from Swedish MaaS (Mobility-as-a-Service) MOVS coming soon.

Pressmeddelande -

After years in the making, MOVS takes it's membership experience to the next level with two all new designer e-bikes.

Product release: Spring 2023.

MOVS design team's philosophy builds on the principles of usability-focus, minimalism and the importance of identity. These new rides are designed to be the perfect everyday companions for all ubranistas on the move, with two upcoming unisex and all-season models that will rule the streets in cool Scandinavian style.

Watch the new teaser and stay in the loop with the latest news from MOVS.

Kategorier

MOVS är en del av MOVS Technology Group som har varit branschledande inom försäljning av personliga miljövänliga transportmedel sedan 2005. MOVS Technology Group är idag marknadsledande på elmopeder, samt ledande återförsäljaren av elcyklar i Sverige. Företaget har utvecklat flera marknadsledande varumärken i Sverige: Baotian, Vässla, Drax, Niu och Lifebike. Mobility-as-a-Service-tjänsten MOVS är en abonnemangstjänst för långtidsuthyrning av cyklar, samt lätta elfordon som elcyklar och elmopeder.

Mikael Klingberg

Presskontakt vd