Sherpani - ny, fräsch design för den aktiva

Fräscha och flexibla väskor i klara färger och feminin stil introduceras i vår på den svenska marknaden. Med 10 framgångsrika år i USA i bagaget lanseras nu Sherpani väskor; ung och funktionell design för den aktiva kvinnan.

"Sherpani är ett friskt tillskott till den svenska träningstrenden", säger Åke Eriksson, VD på Moxter AB som representerar varumärket i Sverige. "Den nya Wellnesskollektionen i vårens klara färger passar svenskarnas allt starkare fokus på träning, yoga och en aktiv livsstil. Sherpani har lyckats fånga den amerikanska kulturens känsla för ungdom, färger och fräschör i kombination med en genomtänkt design och funktion."

Sherpanis wellnesskollektion innehåller väskor som är anpassade för träningspassen. Praktiska och uppiggande väskor med plats för dina träningskläder, skor och träningsprylar som exempelvis en yogamatta.

Sherpani (USA) - Väskor i klara färger och feminin stil. Ung och funktionell design för såväl träningspasset som stadsturen. Sherpani strävar efter att skapa produkter som har enkel design men som samtidigt har en stark identitet och feminin aura.
FUN - Sherpanis kollektioner finns i genomgående färgstarka och glada färger för en ung målgrupp.
FRESH - Med en enkel, innovativ design känns Sherpanis produkter ständigt uppdaterade.
FUNCTIONAL - Många genomtänkta fickor och fack för alla saker som ska med.
FEMALE - Feminin design för den aktiva kvinnan.