Robin Ogestadh.

Hårdsatsande Mister French Gruppen förstärker med en ny barchef på koncernnivå.

Från och med den 15.e februari ansluter den välrenommerade bartendern Robin Ogestadh till Mister French Gruppen. Robin har ett långt förflutet inom restaurangbranschen med flera olika bartender- och ansvarsroller på krogar i Göteborg, Visby och Stockholm. Robin kommer senast från Stureplansgruppen och en barchefstjänst på en av deras trendigaste krogar där han skapade den nu legendariska signaturdrinken “Thai Basil”, som vunnit åtskilliga priser.

Robins arbete blir att stötta koncernen inom sin expertis. Hans fokus kommer att ligga i att skapa koncept, effektivisera barer, rekrytera personal till de olika enheterna och bygga vidare på gruppens hållbarhetsprogram.

Med Robin ombord känner jag att vi äntligen kan ta det steget framåt som vi längtat efter sen pandemin kom över oss, säger Kristian Acar som arbetar som Operations Manager för gruppen.

I Robins närmast framtid ligger det flera intressanta uppgifter. Då Mister French Gruppen är sommartung så står öppningen av bland annat F12, Kallis och Strandbryggan vid farstun och knackar på. Samtliga enheter med nya intressanta barkoncept. Och gruppens succéöppning av restaurangen La Boca Doce från slutet av 2021 skall även den få en ny cocktailbar redan i vår.

Regioner

Micke Trygg

Presskontakt Marketing Director +46 708 705 303

Exceptionella gästupplevelser och minnen som består.

Mister French Gruppen är ett av Sveriges ledande företag inom besöksnäringen. Gruppen har som ambition att skapa upplevelser och möten i den absoluta toppklass, där gästen ALLTID står i fokus.
Under Mister French Gruppens paraply finns idag flera starka varumärken med La Boca, F12, Mister French, Strandbryggan, Kallis och Wisby Strand i spetsen.

Med verksamheter i Stockholm, Åre och Visby skapar vi exceptionella gästupplevelser och minnen som består.

Mister French Gruppen
Skeppsbron 16