Tommy Nilsson tänder ljus i höstmörkret på Mister French Stockholm

Tommy Nilsson tänder ljus i höstmörkret på Mister French Stockholm

När uteserveringarna stängt ner för säsongen och sommaren har lidit mot sitt slut, öppnar Mister French på Skeppsbron i Stockholm upp för trevliga höstkvällar med livemusik. Under höstens onsdagar kan ni njuta av god mat och dryck till den folkkära artisten Tommy Nilssons välkända toner.

“Då vi har mycket gäster som efterfrågar just dessa kvällar kommer vi att erbjuda middagsbord i två sittningar med plats i baren efter första sittningen samt drop in i barområdet i mån om plats” - säger Mister French's ena restaurangchef Åsa Lydmar, som har en lång erfarenhet av att arrangera middagar med livemusik och olika artistsamarbeten från bland annat Lydmar Hotel och Strandvägen 1.

Mister French öppnar sin bokning den 5.e oktober och i skrivande stund finns det fem bokningsbara datum, 12.e, 19.e och 26.e oktober samt den 2.a och 9.e november, med reservation för att släppa fler datum.

“Det är andra gången vi gör en liknande grej med Tommy Nilsson på Mister French, sist var det sex stycken tisdagar och vi sålde slut direkt. Det här är en väldigt roligt samarbete och Tommy bjuder alltid till lite extra när han uppträder hos oss”. - säger Samin Adjoudani som är ansvarig för bokningar på Mister French Gruppen.

I samband med detta artistsamarbete släpper även Mister French en ny höstinspirerad middags- och cocktailmeny. För mer information och möjlighet att boka er upplevelse, besök mrfrench.se

Regioner

Mister French Gruppen är ett av Sveriges ledande företag inom besöksnäringen. Vi har som ambition att skapa upplevelser och möten i den absoluta toppklass, där gästen ALLTID står i fokus.

Micke Trygg

Presskontakt Marketing Director +46 708 705 303

Exceptionella gästupplevelser och minnen som består.

Mister French Gruppen är ett av Sveriges ledande företag inom besöksnäringen. Gruppen har som ambition att skapa upplevelser och möten i den absoluta toppklass, där gästen ALLTID står i fokus.
Under Mister French Gruppens paraply finns idag flera starka varumärken med La Boca, F12, Mister French, Strandbryggan, Kallis och Wisby Strand i spetsen.

Med verksamheter i Stockholm, Åre och Visby skapar vi exceptionella gästupplevelser och minnen som består.

Mister French Gruppen
Skeppsbron 16