MTRX arrangerar Iron Maiden-tåg till Ullevikonsert

MTRX arrangerar Iron Maiden-tåg till Ullevikonsert

Inför Iron Maidens efterlängtade utsålda spelning på Ullevi den 22 juli gör MTRX tillsammans med Live Nation ett eventtåg för alla fans som reser från Stockholm. Det blir bästa möjliga uppladdningen för konsertbesökarna som ska se rocklegendarerna spela på Ullevi i sommar. Biljetter till eventtåget släpps 13 juni kl. 10:00 via Ticketmaster.se

- Med eventtåget vill vi erbjuda något alldeles extra för de som tar sig till Göteborg för konserten. Precis som evenemangen själva är eventtågen något vi verkligen gläds över att få tillbaka och som vi vet bidrar till den bästa möjliga uppladdningen. Resan blir en del av hela upplevelsen, säger Madelene Josephson, kommersiell chef MTRX.

Bandets spelning på Ullevi drar storpublik med fans som reser från hela Sverige för att se ikonerna spela. Med eventtåget vill MTRX och Live Nation förmedla den bästa möjliga uppladdningen samt skapa en resa utöver det vanliga. Samtliga resenärer på eventtåget får en goodie bag och under resan väntar en del överraskningar.

- Det ska bli grymt att ge fansen något extra inför bandets efterlängtade spelning. Redan när vi lämnar perrongen börjar hårdrocksfesten, säger Magnus Olsson, Marketing Partnership Manager Live Nation.

Information om Iron Maiden-tåget

Datum: 22 juli

Avresa: kl 10:05 från Stockholm med ankomst till Göteborg kl 13:30

Biljettpris: 666 kronor + serviceavgift

Biljetter till eventtåget släpps 13 juni kl. 10:00 via Ticketmaster.se

MTRX erbjuder sedan 2015 den bästa tågupplevelsen mellan Stockholm och Göteborg. Vi ger dig ett tryggt, smart och personligt resande i arbetet eller privat genom resor med högst punktlighet, bra priser och en överlägsen serviceupplevelse. Dessutom har vi haft Sveriges nöjdaste tågresenärer de sex senaste åren, enligt Svenskt Kvalitetsindex.

Vi reser med dig

MTRX är en del av MTR Nordic Group som består av dotterbolagen MTR Tunnelbanan, MTR Tech, MTRX, MTR Pendeltågen och det nordiska moderbolaget MTR Nordic, som i sin tur är ett helägt dotterbolag till MTR Corporation Ltd (UK) med säte i London och ingår i den globala MTR-koncernen.