Vi söker seniora konsulter med erfarenhet av Compliance-arbete

Vi söker seniora konsulter med erfarenhet av Compliance-arbete

Är du en konsult med stor erfarenhet av att stödja kunder i frågor avseende regelefterlevnad? Är du en person som brinner för att informera och utbilda organisationer om nya interna och externa regler och regelverk samt övervaka, kontrollera och implementera nya och väsentligt förändrade processer?

Lyssnar du in din kund och har modet att lämna de bästa råden för att uppnå regelefterlevnad? Tror du på en stark, intern företagskultur och vill vara med och utveckla vår konsultverksamhet? Då kanske du är en MUM:are utan att veta om det.

Vi på MUM Compliance söker dig med några års erfarenhet av att stödja och utveckla organisationer. Du är en hängiven konsult med väl dokumenterad förmåga att nå resultat genom att engagera andra. Med fingertoppskänsla för kundernas behov vågar du komma med pragmatiska lösningar och driva igenom projekt och förändringar.

Erfarenhet och kompetens

Vi tror att du som söker har:

• Flerårig praktisk erfarenhet från Compliance, risk och/eller regelverksfrågor
  • En god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift.
  • Vana av att arbeta på både strategisk och operativ nivå
  • Relevant utbildning

Dina egenskaper och drivkrafter

För att trivas på MUM och lyckas som konsult ute hos våra kunder tror vi att du:

• Brinner för att skapa bestående resultat som gör skillnad
  • Har lätt för att anpassa dig till olika företagskulturer och förutsättningar samtidigt som du vågar utmana konventioner
  • Är lyhörd, ödmjuk och prestigelös
  • Kan engagera, inspirera och entusiasmera alla typer av människor
  • Uppskattar en tydlig värdegrund och har ett starkt driv att utveckla både dig själv, dina konsultkollegor och våra kunder

Välkommen till gemenskapen kring MUM:s köksbord

I MUM Compliance ingår du i ett härligt gäng konsulter med senior spetskompetens i skärningspunkten mellan regelefterlevnad, IT- och verksamhet. Vi drivs alla av en genuin önskan av att våga vara annorlunda och leverera affärsvärde på riktigt. Tillsammans utvecklar vi både vårt konsultföretag, våra tjänster och oss själva. Detta gör vi gärna vid MUM:s köksbord som står mitt på kontoret. Här värdesätter vi känslan av att komma hem, att få vara sig själv bland vänner och kunna diskutera intressanta frågor med likasinnade. Vi erbjuder en uppskattad, flexibel lönemodell där du har stor valfrihet samtidigt som du ingår i en gemenskap där vi stöttar varandra i att både utvecklas och hitta givande uppdrag. Här kan du läsa mer om oss och vad vi erbjuder.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att skicka in formuläret längst ned på sidan Välkommen till ett annorlunda konsultbolag.

Vi strävar efter jämställdhet och mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Frågor?

Kontakta vd MUM Compliance

Ulrika Wergens

ulrika.wergens@mumgroup.se

MUM Group är ett tech och managementkonsultbolag som föddes ur en önskan att inte vara som alla andra i branschen. En hög nivå av professionalism kombinerat med en mjuk och vänlig företagskultur har varit framgångsfaktorn för verksamheten sedan starten 2014. Bolaget grundades av VD Ulrika Lindström Oskarsson och Mikael Lundstedt. I koncernen MUM Group ingår dotterbolagen Consulting, Digital Technology, Compliance och Experience, som ökar affärsvärdet genom att brygga mellan IT, verksamhet och organisation.