Elisabeth Reimegård

Elisabeth Reimegård ny styrelseledamot i MUM Group

Elisabeth Reimegård, en erfaren ledare och visionär i konsultbranschen med inriktning mot AI, har valts in som ny styrelseledamot i MUM Group.

Med en omfattande erfarenhet av ledarskap och att bygga bolag med verksamhet inom bland annat AI och data science har Elisabeth en gedigen bakgrund som kommer att vara av stor betydelse för MUM Groups fortsatta tillväxt och utveckling. Hennes engagemang för innovation och hållbarhet kommer att vara en tillgång för vår styrelse och vårt företag som helhet.

"Vi är oerhört glada över att välkomna Elisabeth Reimegård till vår styrelse," säger Ulrika L Oskarsson, företagets grundare och CEO. "Hennes djupa kunskap och erfarenhet inom konsultbusiness samt AI kommer att bidra till att stärka vårt företags strategiska riktning och stärka vår position på marknaden. Vi ser fram emot att få dra nytta av hennes insikter och hennes visionära ledarskap."

Elisabeth Reimegård är entusiastisk över att gå med i MUM Group och säger: "Jag är hedrad över att få bli en del av MUM Groups styrelse och ser fram emot att arbeta tillsammans med teamet för att driva företagets vision framåt. Kombinationen av design, utveckling, transformationsledning och AI är något som behövs för lyckade projekt. Att kunna kombinera MUM:s fina erfarenheter från olika marknader och erbjudanden med min erfarenhet från andra marknader och erbjudanden kommer att bli väldigt spännande. MUM har ett starkt varumärke och en imponerande historia av framgång, och jag ser fram emot att bidra till dess framtida framgång."

Elisabeth Reimegård tillträder sin roll som styrelseledamot omedelbart och kommer att spela en aktiv roll i företagets strategiska initiativ och beslut.

Regioner

I MUM har vi samlat erfarna och professionella konsulter som vägleder genom förändringsarbeten, affärsutveckling och designprocesser. MUM föddes ur en önskan att inte vara som alla andra i branschen. Sedan starten 2014 har vår drivkraft varit att bygga en kultur där vi trivs och utvecklas tillsammans, och skapar ett starkt erbjudande till våra kunder. I koncernen MUM Group ingår dotterbolagen Consulting, Digital Technology, Compliance och Experience.

Ulrika L Oskarsson

Presskontakt VD MUM Group AB MUM Group