​Elin Namnieks är tillbaka med nya singeln "Secret Conversations"

Elin Namnieks är tillbaka med nya singeln "Secret Conversations". Den 24 augusti släpps ännu en cool och modern poplåt som med en viss mystisk fångar lyssnaren.

Elins senaste releaser “Got No Time” och "Girl in the Car" fick starka mottaganden när de addades på flera tunga Spotifylistor som t.ex. “New Music Friday” och “New Talent”. När det nu är dags för ny release är Elin både stolt och taggad och kommenterar Secret Conversations såhär:

- Den här låten är beroendeframkallande. Hela soundet andas höst och spänning! Jag har spelat den live hela sommaren och fått fin respons så det ska bli väldigt kul att äntligen släppa den.

Secret Conversations speglar en känsla av nyfikenhet och mystik. Att man vet att någon är rätt innan man ens lärt känna personen! Låten är skriven tillsammans med Anton Nessvi som också producerat.

Elin avslutar just nu sin sommarturné med en spelning 24 aug på Oskarshamnfesten samt i Västerås den 28 augusti. Därefter ser ni henne på branschfestivalen Live at Heart i Örebro i september. Eftersom Elin också flyttat till Linköping, där även producenten Anton Nessvi bor, kommer det bli en väldigt kreativ höst med mycket låtskriveri. Samtidigt som hon smider ihop ny musik för kommande releaser så engagerar hon sig även i hjärtefrågorna fitness och entreprenörskap. Förutom musiken och övriga sysselsättningar driver hon tillsammans med bästa vännen Mollie Minott (före detta Lindén) podcasten “Flickorna från Småland”. Kort sagt är kalendern fulltecknad och hösten 2018 ser minst sagt spännande ut !

• secret conversations
  • örebro